زنجاب زنجاب

چرا سریال «نون خ» در بین بینندگان طرفدارهای زیادی دارد؟

چرا سریال «نون خ» در بین بینندگان طرفدارهای زیادی دارد؟

سریال «نون خ» به دلایل زیادی از طرفداران زیادی برخوردار است که به بعضی از آنها اشاره می کنیم:

«نون خ» با کارگردانی «سعید آقاخانی» و نویسندگی «امیر وفایی» در سال 1398 از شبکه یک سیما پخش شد و اسم این سریال از شخصیت معروف آن آقای «سعید آقاخانی» با نام «نورالدین خانزاده» مخفف «نون خ» گرفته شده است.

این مجموعه به صورت کمدی و در سه بخش «نون خ1» ، «نون خ2» و «نون خ3» ساخته شده است و در حال حاضر «نون خ3» از اول فرودین 1400  شبکه یک سیما و شبکه تماشا در حال پخش است. 

از جذابیت های فوق العاده این سریال فیلمبرداری در طبیعت بکر استان کرمانشاه و ترانه های هنرمندان کرد زبان از استانهای کردستان و آذربایجان غربی و کرمانشاه با صدای دلنشین حسین صفامنش، مظهر خالقی و حسن زیرک اشاره کرد.

آمار بینندگان این سریال بالغ بر 79/6% درصد و رضایت بینندگان 89/3%درصد در بین سریالها را به خود اختصاص داده است. 

حیرت زدگی بینندگان سریال «نون خ»  از این باب است که نظم خاصی در این سریال جریان دارد و عمده ترین نظم ممکن به خاطر بازیگران مختلف این سریال بوده.

سریال «نون خ» یک طنز خانوادگی و سالم در مجموعه تلویزیونی است و در مجموع با داستان خود باعث سرگرم کردن بینندگان به این سریال کرده است و همواره اشاره های زیادی به خانواده، عشق و همدلی اجتماعی می کند.

به دلیل پرهیز از سیاست و عوامل سیاسی و ... مهمترین عامل در فهرست بینندگان سریالهای تلویزیونی را پیدا کرده است. 

مجموعه «نون خ»درباره مردم  و برای مردم درباره غمها و شادی ها و نقاط قوت و ضعف اشاره می کند و  این عوامل تصویری درست در بین مخاطبان شهرت چند برابری پیدا کرده است.

شخصیت اصلی سریال «نون خ» نورالدین خانزاده  با مقابله در برابر شکستها و تاریکی ها و ناآرامی ها و رسیدن به پیروزی این امید را در دل مردم کاشته است که در قلب و ذهن مردم جای بگیرد.

با تشکر از تمام کسانی که این سریال را ساخته تا مردم طنز واقعی را درک و لمس کنند.(با ما همراه باشید «زنجاب»)

  • اشتراک گذاری