زنجاب زنجاب

ترفندهایی صبحگاهی برای کاهش خستگی در طول روز

ترفندهایی صبحگاهی برای کاهش خستگی در طول روز

اکثر مردم می گویند که آماده شدن در صبح کار جالبی نیست. خوشبختانه ترفندهای کوچکی وجود دارد که به بیدار شدن راحت و رفع خستگی قبل از شروع روز کمک می کند.

همراه با زنجاب  به شما کمک کنیم تا روز خود را بدون خستگی و با نشاط شروع کنید.

 

دکمه تعویق ساعت را فشار ندهید:

وقتی بیدار می شوید از فشار دکمه تعویق ساعت جلوگیری کنید. این فقط برای کمبود وقت شما نیست، بازگشت به رختخواب به معنای خواب تکه تکه است که می تواند باعث خستگی در روز شود.

 

بدن خود را بکشید:

هنگام خواب ، ماهیچه های شما در واقع به نوعی فلج می شوند. تمریناتی مانند کشش بدن،به شما انرژی می دهند.

 

چراغ را روشن کنید:

قرار گرفتن در اتاق با نور کم نور می تواند خستگی شما را بیشتر کند. ، بنابراین مطمئن شوید وقتی بیدار می شوید اتاق شما روشن باشد.

 

قهوه کمتری بنوشید:

انکار نمی کنیم که قهوه می تواند به شما کمک کند کسلی صبح را از بین ببرد و این یک ضرورت برای بسیاری از افراد است.ولی کافئین زیاد می تواند در روز خستگی ایجاد کند. نکته اصلی اعتدال در آن است: فقط صبح یک فنجان کوچک قهوه میل کنید.

 

یک لیوان آب بنوشید:

هنگامی که باید از خواب بیدار شوید ، اولین نوشیدنی شما باید یک لیوان آب ساده باشد تا به شما طراوت و شادابی و انرژی بیشتری بخشد .

 

رختخواب خود را مرتب کنید:

مرتب کردن تختخواب شما می تواند به شما احساسی خوبی دهد و به شما در شروع روز کمک می کند و حتی می تواند روحیه شما را بهبود بخشد.

 

عطر و بوی خانه خود را بهبود بخشید:

رزماری ، نعناع و اکالیپتوس به افراد کمک می کند تا صبح آماده شوند. می توانید روغن آنها را بویید و یا حتی از صابون آن استفاده کنید. فقط مراقب باشید که بعضی از عطرها ، مانند اسطوخودوس ، تأثیر متضاد دارند

 

صبحانه بخورید:

ما انرژی خود را از غذا دریافت می کنیم بنابراین بهتر است به جای صرف نظر کردن از صبحانه چیزی سالم مانند غلات سبوس دار یا پروتئین بدون چربی بخورید.

 

بیرون بروید:

نور خورشید می تواند به بهبود سروتونین بدن کمک کند ، که نه تنها به بهبود خوابتان کمک می کند بلکه در طول روز به شما نیز انرژی می دهد.

 

  • اشتراک گذاری