زنجاب زنجاب

انگشتر در هر انگشت به چه معنا است؟

انگشتر در هر انگشت به چه معنا است؟

اگر دقت کرده باشید انداختن انگشتر در هر انگشت مي تواند نشان دهنده یک نشان خاصی باشد. بسیاری از ما، بدون این که بدانیم قرار دادن حلقه در هر انگشت چه معنایی دارد، آن را در دستمان مي گذاریم. زیرا ما تنها به زیبایی و سلیقه شخصی مان تکیه مي کنیم. به علت اینکه بیشتر افراد کارهایشان را با دست راســت انجام مي دهند، دست راســت به دست «عمل» و دست چپ به دست «فکر یا احساس» شناخته شده.

 اگر مي خواهید که با معانی انداختن حلقه در هر انگشت  بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه با زنجاب باشید.

1. انگشت کوچک

 مهم نیست که حلقه را در دست راســت بندازید یا چپ، افرادی که این انگشت را انتخاب مي کنند، افرادی سخن ور هستند. حلقه در این انگشت نمادی از هوش و ذکاوت و روابط اجتماعی اســت. بعضی ها معتقدند این افراد حافظه خوبی دارند و خاطرات را به دقت به یاد مي آورند.

افرادی که اعتماد به نفس بالا دارند و بسیار خلاق اند نیز تمایل زیاد به انداختن حلقه در این انگشت دارند.حلقه ای که برای انگشت کوچک دست اســتفاده مي شود،معمولا ساده اســت. اما همان سادگی چشم ها را به سمت خود جذب مي کند و بر زیبایی دست مي افزاید.

 

در چین معتقدند اگر حلقه در انگشت کوچک دست راســت قرار داده شود. این افراد به خوبی مي توانند دیگران را درک کنند وهمراه و شریک خوبی در زندگی شان باشند.

 

2. انگشت حلقه

 

انگشت چهارم که به انگشت حلقه شهرت دارد، سمبلی از عشق، رابطه وخلاقیت می باشد.افرادی که ازدواج مي کنند، حلقه خود را در انگشت چهارم دست چپ مي اندازند.این اعتقاد از فرهنگ رم آمده که مي گویند خون از طریق انگشت چهارم دست چپ وارد قلب مي شود. البته در خیلی از کشورها دست راســت نیز مرسوم اســت. 

چینی ها اعتقاد دارند افرادی که انگشتر را در دست راست مي اندازند، توانایی تدریس را بهتر از دیگران دارند. در واقع مي توانند به خوبی مشکلات دیگران را حل کنند.

 

3. انگشت وسط

 

قرار دادن انگشتر در انگشت وسط نمادی از تعادل، مسئولیت پذیری و زیبایی اســت. اگر شما فردی هستید که مدام خودتان را تجزیه تحلیل مي کنید و دوست دارید برای بهبود شخصیت خود تلاش کنید، این انگشت بهترین انتخاب برایتان اســت.

 

روان شناسان معتقدند افرادی که حلقه را در انگشت وسطی دست راســت قرار مي دهند، دوست دارند که هميشه در مرکز توجه باشند.

 

4. انگشت اشاره

 

قرار دادن حلقه در انگشت اشاره، نشانگر قدرت اســت. افرادی که این انگشت را انتخاب مي کنند  آنها از عزت نفس بالایی برخوردارند.

 

در بسیاری از فرهنگ ها انگشت اشاره نمادی از ازدواج است. به عنوان مثال یهودیان به جای انگشت چهارم، حلقه خود را در انشگت اشاره مي اندازند. زوج ها در دوران نامزدی، حلقه را در انگشت اشاره دست راســت مي اندازند اما بعد از ازدواج، آن را در دست چپ قرار می دهند.

 

5. انگشت شست

 

در سایر کشورها، انگشت شست نمادی از ثروت و سخاوت اســت. به همين دلیل حلقه های آن را بزرگ تر و مجلل مي سازند. افرادی که در این انگشت حلقه مي اندازند، افرادی با آرزوهای بزرگ هستند که مدام در شک و تردید به سر مي برند.البته گفته شده خانم هایی که انگشتر را در شست چپ شان مي اندازند، خانم هایی با خصلت مردانه هستند که لجبازی و تندخویی از خصوصیات اخلاقی آنان می باشد.

  • اشتراک گذاری